tirsdag den 18. marts 2014

Jeg er meget spændt



et åkandeblad fra vores dam.....er det noget til at være spændt over???
ok ja,det er det..... jeg tog det med til keramik i går og prøvede at lave et
keramikblad ud af det som jeg syntes at lykkedes meget godt, jeg fik også
lavet et form til at prøve at støbe glas i det,nu må vi se hvordan det går, det
skal tørre in til næste gang og så skal det brændes,siden glaseres og brændes igen,
og så skal det ud i min have...ihh hvor er jeg spændt....;)

Jeg startede til keramik før jul,men mit gamle slæb her har ikke været
med på det her i det nye år,så det er kun anden gang jeg er med ,men nu 
håber jeg at det går,nåh hvis ikke andet så tage jeg gerne af sted for
selskabets og hyggens skyld.

Kan i have en god dag derude.

Knus og kram herfra.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende, jeg kan rigtig godt lide ideen med at bruge noget, man har i forvejen som skabelon

    SvarSlet
  2. Hæ mín kæra, það verður mjög gaman að sjá útkomuna hjá þér. Þetta er rosalega spennandi og auðvitað koma myndir ! Knús og kossar :)

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt forstå du er spændt på. Det er aldrig til at forudsige med kreamik - og det er en del af det sjove ved at lave det :o) - jeg er også spændt på at se resultatet.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)