torsdag den 8. december 2011

Lille Sarah

 skulle døbes for et stykke tid siden.
Jeg brugte sutteflaske skabelonen fra bydonna .
Billedet er fra selve indbydelsen,syns det kunne være lidt sjovt at bruge det som pynt.





Ellers blev den pyntet med et lille løve i pink. Dette kort fik jeg ikke syet,mest fordi jeg var i en lille smule tidspresse:)






Indeni limede jeg en rigtig smuk tekst jeg fandt i et blad, den kunne jeg bare ikke stå for.

Lidt for jeg lavet andet end at pynte op til jul :)
Jule isen fik jeg ikke lavet i dag....jeg glemte helt jeg skulle bruge dåser ...meen dem får jeg i morgen :)

I aften skal jeg til juleafslutning i vores scrap klub...glæder mig helt vildt,dem har jeg hellere ikke set i to måneder næsten...

Rigtig god aften derude...her blæser det og regner helt vildt.

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Sikke et skønt kort, og teksten er rigtig sød.
    Du er altså genial til det der med kort; jeg har aldrig set noget så flot, som det du laver.
    God fornøjelse med både isproduktion og juleafslutning...

    Knus Britta

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)