fredag den 15. april 2011

Ugen....

der er ved at være slut....har været lidt hård ved mig....neej det er vist nok bare mig selv der ikke helt kunne styre hende her;)   Er det ikke typisk,hvornår lærer jeg det....det gør jeg nok ikke,men det er også ok...så ville jeg jo ikke være den jeg er...vel....???
Jeg har jo været sammen med skønne mennesker den aften efter den anden og det giver mig SÅ meget og det vejer selvfølgelig op mod hvordan jeg har det i min krop i dag ;)
Tirsdag aften var jeg sammen med mine gamle arbejdskollegaer og vi tog ud at spise på en ny restaurant i Holstebro, den ligger lige over for stationen Golden Palace hedder den og kan varmt anbefales, maden er rigtig god. De har en buffet med 22 forskellige kinesiske,japanske,sushi og mangolian barbecue retter..;) det smagte forrygende det hele og salaten var fersk altså som i FERSK....;) det syns jeg at siger meget..

Vi fik taget billede af os sammen de "gamle piger" .
Hvor var det skønt at møde dem igen og bare sidde og snakke og spise og drikke kaffe og hygge,hygge,hygge....
Jeg savner dem godt nok til daglig.





Onsdag var jeg til en lille kop fødselsdagskaffe ved min lille engel Fredrik og om aftenen til scrap med en flok rigtig dejlige piger, selvom jeg stoppede ikke så længe...

I aftes var der så vores sidste aften til strikkecafé....der er det også en flok dejlige piger og det er skønt at møde dem til efteråret igen;) men søster et og søster to dem møder jeg jo gudskelov engang imellem uden for strik.....deres selskab kunne jeg ikke leve uden fra midt april til helt indtil sidst i september. Det er simpelthen det skønneste selskab der findes ;)

Men i aften...skal jeg bare ingenting... andet end at smide måske lidt kød på grillen sammen med Mit hjerte og nyde et glas vin... eller to til :)

Kan i have en rigtig god fredag.

Knus og kram herfra
9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)